Solutia pentru restrangerea bugetului firmei – inchirierea copiatoarelor

0
202

Pe timp de criza si nu numai, resursele financiare sunt cele care primesc cea mai multa atentie. Acest lucru se intampla din pricina dorintei de a restrange bugetul si de a pastra totusi standardele profitului.

Intr-o firma in care domeniul activitatii este unul destinat actelor, documentelor si nu numai, ai nevoie de copiatoare profesionale care sa indeplineasca cerintele clientilor pentru a mari profitul. Spre exemplu, daca iti doresti ca angajatii impreuna cu clientii sa reduca din timpul de asteptare si sa mareasca nivelul de munca, un copiator profesional i-ar ajuta in acest caz.

Revenind la resursele financiare, pretul de achizitie al unui copiator profesional este de cele mai multe ori mare. Pe langa pretul de achizitie, va trebui sa platesti multe altele care tin strict de mentenanta si asigurarea volumului lunar de copiere. Pentru ca bugetul tau sa ramana restrans si sa nu intri in alte cheltuieli, cel mai indicat este sa apelezi la serviciile de inchirieri copiatoare.

Deoarece orice firma are nevoie de documente, pentru clienti, arhiva sau pentru diferite contracte, acestea trebuie copiate sau printate intr-un timp foarte scurt. Scurtarea timpului de asteptare este o metoda benefica atat pentru angajatii care asteapta un document si in acel timp nu fac altceva, cat si pentru clientii care nu vor fi nevoiti sa formeze cozi in acest scop.

Va trebui insa sa ti cont de faptul ca un copiator nu poate copia datele de pe un PC, astfel ca pentru aceasta activitate vei avea nevoie de o imprimanta. Copiatoarele pot copia simultan mai multe documente dar si mai multe tipuri de hartie, ceea ce este in avantajul angajatilor, clientilor sau potentialilor parteneri de afaceri.

Serviciul de inchirieri copiatoare este privit deseori cu scepticism din pricina faptului ca nu detii echipamentul respectiv, ci doar te folosesti de el. Acest lucru poate fi privit si in avantajul tau – in momentul in care nu mai ai nevoie de echipament, il poti returna – ceea ce nu se intampla si in cazul achizitionarii unui copiator.

Nu neaparat din perspectiva bugetului restrans, ci si din cea a limitarii costurilor suplimentare, varianta inchirierii unui copiator este cea mai potrivita. Chiar daca impui cateva limite si reusesti sa le mentii, volumul de munca se va majora, clientii vor fi multumiti si angajatii vor stii cu siguranta ca documentele se vor copia fara interventia lor.

Inchirierea copiatoarelor include consumabilele, mentenanta necesara, instruirea personalului, precum si livrarea si instalarea la sediul firmei tale. Pe langa faptul ca elimini cateva costuri destul de mari cu fiecare dintre serviciile acestea, copiatorul poate fi inlocuit daca nu mai coincide cu nevoile firmei.

Volumul lunar de copiere se poate mari sau micsora, iar echipamentele actioneaza diferit. In acest fel, copiatorul se poate inlocui cu unul perfect pentru nevoile actuale. Contractele pot fi si ele schimbate si pot inceta odata ce nu mai poti beneficia de echipament sau nu mai ai nevoie de el.

Serviciile de inchirieri copiatoare sunt potrivite pentru orice domeniu de activitate, indiferent de dimensiunea firmei si de experienta acesteia.