Promovarea prin tricouri personalizate

0
903

Aproape orice firma sau organizatie isi poate permite utilizarea mai multora dintre aceste segmente. Desigur, nu toate tipurile de obiecte personalizate se potrivesc sau au un grad maxim de eficienta, in orice situatie. Poate fi deseori o risipa ca materiale nepotrivite sa acapareze o mare parte din bugetul alocat promovarii – tocmai  de aceea, in functie de domeniul de activitate, este bine a se pregati corect segmentul. Gaseste tricouri personalizate pentru dame sau barbati – cu diferite posibilitati de imprimare – o varianta ideala pentru aproape orice afacere.

In functie de specificul afacerii sau tipul evenimentului promovat, se pot alege variate solutii – atat in ceea ce priveste materialele utilizate, tipul tricoului, modalitatea de imprimare, numarul de exemplare, culori, mesaj.  Care sunt astfel factorii de care trebuie sa tinem cont atunci cand suntem in procesul de design si pregatire a acestor tricouri, cat si mai tarziu, in imprimarea lor directa?
–  cu siguranta, intre primele puncte trebuie sa fie stabilirea marimilor exacte a angajatilor sau persoanelor ce le vor purta. Daca participantii carora se adreseaza  nu sunt inca prezenti, putem opta spre mai multe marimi, din care vom alege ulterior modelele potrivite. Desigur, ne vom asigura ca numarul de tricouri personalizate este mai mare decat cel al persoanelor vizate – o singura bucata per persoana este insuficienta (mereu pot aparea situatii nepravazute, accidente; sau se pot adauga persoane grupului). Nu este recomandat ca numarul acestora sa fie prea mic.
– de aceeasi importanta este alegerea culorilor de baza si modelelor de tricou – cu maneca scurta, cu maneca lunga, de tip polo, camasi, variante sportive si asa mai departe. In functie de designul pe care il veti imprima, e recomandat sa alegeti fie o varianta de culoare complementara, fie chiar una conform cu cea a brandului propriu (si sa modificati inscriptiile pregatite) sau sa optati pentru culori neutre sau non-culori.
– pentru utilizarile in aer liber, pe durata verii, se recomanda variantele de tricouri personalizate din materiale ca poliesterul (disponibil si in amestec cu bumbacul) – pentru un plus de confort.
– in tara noastra, cele mai apreciate marci  (branduri) ce furnizeaza articole de imbracaminte spre personalizare sunt Fruit of the Loom, Roly, Adler, Gildan, Sirocco, Biosfair Tee, Move.
– tipul de inscriptionare poate sa se reflecte asupra pretului – unele societati specializate in realizarea materialelor promotionale apeleaza la serigrafie, in vreme ce altele se axeaza pe sublimare, broderie, termotransfer sau imprimare digitala.

Pe langa acestea, e recomandat a se realiza si alte articole promotionale – fie ca e vorba de esarfe, bandane, prosoape etc. Toate acestea pot sa completeze pachetul ideal, imbunatatind considerabil imaginea brandului si eficienta acestor campanii de promovare. Gama de tricouri personalizate, prin sutele de furnizori inscrisi, este cu siguranta un bun punct de plecare !