Cum sa iti cresti afacerea prin materiale promotionale personalizate

0
24

Marketingul a devenit astazi unul dintre principalele moduri prin care sa iti cresti o afacere. De cate ori nu ati auzit exemple precum Coca-Cola sau alte produse celebre, care s-au dezvoltat mult pe seama unui marketing agresiv, dar si pe niste sume consistente investite in acest domeniu.

Caci, daca este sa fim realisti, vorbim despre aceleasi produse pe care companiile ni le livreaza de zeci de ani, dar in fiecare an ele par altele. Diferenta in acest caz nu o fac decat marketingul si publicitatea.

Iar ca moduri de promovare, avem astazi la dispozitie o multitudine de modalitati, incepand de la clasicele reclame audio si video, pana la canalele electronice si de internet.

Printre cele mai eficiente modalitati de promovare ale unui brand sau ale unui produs rama ninsa materialele clasice de promovare, indiferent ca vorbim aici despre sepci, tricouri, pixuri sau insigne inscriptionate.

Personalizate cu logo-ul firmei, acestea pot avea un impact mai mare chiar decat sumele mari platite pentru a aparea in mass-media locala si nationala.

Sa vedem, asadar, care ar fi principalele materiale promotionale personalizate pe care ai putea sa le utilizezi in cadrul unei campanii de marketing pentru compania ta.

In primul rand, angajatii tai trebuie sa stie ca lucreaza intr-o echipa. Din acest motiv ati vazut, probabil, ca atunci cand mergeti la lanturile celebre de fast-food, spre exemplu, angajatii sunt imbracati la fel, cu uniforme personalizate cu logo-ul si insemnele companiei.

Este o modalitate de a transmite in primul rand un mesaj vizual clientilor, dar si o modalitate de a creste coeziunea echipei de vanzari cu amanuntul, esentiala intr-o astfel de activitate.

Din acest punct de vedere, un set de tricouri personalizate, alaturi de niste sepci bine alese, pot fi un bun inceput pentru creterea vizibilitatii brandului tau pe piata locala.

In al doilea rand, avem materiale promotionale personalizate din gama pixurilor, insignelor si baloanelor. Acestea pot fi oferite clientilor fideli sau doar anumitor categorii, precum copiii. Prin urmare, oricine se va bucura atunci cand ii este inmanat un pix personalizat, spre exemplu.

Nu mai spunem de copii, care vor sta la coada pentru a primi un balon personalizat, in conditiile in care, spre deosebire de parinti, acestia se bucura de orice cadou primit, chiar daca este inscriptionat cu insemnele unei anumite companii.

Nu in ultimul rand, avem la dispozitie posibilitatea de a imparti flyere si pliante stradale, de asemenea o modalitate foarte utila de a-ti promova un produs sau o locatie noua deschisa. Este o munca de teren, dar, la fel ca si in cazul votului, are un impact garantat, cata vreme intri in contact direct cu potentialii clienti.